Polska platforma webinarowa
Na świecie już prawie ⅓ przychodów twórców internetowych pochodzi z organizacji m.in. wydarzeń online. W Polsce rekordzista osiągnął przychód 96,6 tys. zł z jednego webinaru. ClickMeeting podsumowuje 2024 r.
Ponad 207 mln ludzi na świecie uważa się za twórców internetowych – o 300 proc. więcej, niż jeszcze dwa lata temu. Wpływa to na ich model biznesowy i zwiększa znaczenie bezpośredniego kontaktu z odbiorcami, co z kolei przekłada się na wzrost popularności webinarów i spotkań online, które stają się coraz ważniejszym źródłem przychodów. Według najnowszych danych ClickMeeting, najwyższy przychód osiągnął cykl webinarów w 2024 r., na który sprzedano bilety za ponad 760 tys. zł. Ponad połowa wszystkich ubiegłorocznych wydarzeń na tej platformie miała charakter edukacyjny, a szczególnym zainteresowaniem cieszyły się coaching oraz szkolenia medyczne, a także… jeździeckie.
Raporty ClickMeeting
2025-01-20, 11:18
Ponad 120 tys. zł zarobiło szkolenie online z jeździectwa, a prawie 71 tys. zł – cykl webinarów na temat trenowania psów. Rośnie popularność webinarów poświęconych pracy ze zwierzętami
Szkolenia online poświęcone behawiorystyce psów to jeden z najpopularniejszych typów płatnych webinarów, jak wynika z danych polskiego ClickMeeting. Do najbardziej dochodowych spotkań online w 2024 r. należy m.in. sesja sześciu treningów online dla psów, na którą sprzedano 444 bilety na łączną kwotę 70,8 tys. zł. Pod względem liczby psów w gospodarstwach domowych polska zajmuje drugie miejsce w UE, a wraz ze wzrostem popularności tych czworonogów rośnie też poziom zrozumienia ich potrzeb i zaangażowanie właścicieli.
Raporty ClickMeeting
2024-12-11, 12:29
Zdaniem 62 proc. Polaków polskie rozwiązania technologiczne i usługi online są lepsze od zagranicznych lub równie dobre. Najnowsze dane
Przy wyborze oprogramowania i usług online co drugi Polak kieruje się przede wszystkim ich jakością i stabilnością działania. Niecałe 40 proc. w pierwszej kolejności zwraca uwagę na cenę, a jedynie 20 proc. na kwestie bezpieczeństwa danych i zgodności danego rozwiązania z przepisami RODO. Dla 14 proc. największe znaczenie przy wyborze rozwiązań technologicznych ma dostępność polskiego interfejsu i obsługi klienta. Dla 87 proc. obecność polskojęzycznego wsparcia technicznego jest ważna lub bardzo ważna.
Raporty ClickMeeting
2024-10-23, 10:09
Ponad połowa Polaków deklaruje, że wybiera polskie rozwiązania technologiczne. Faktycznie robi tak ⅓. Najnowsze dane
Patriotyzmem konsumenckim, czyli preferowaniem przy zakupie polskich produktów, najczęściej, według deklaracji, kierują się osoby w wieku powyżej 60 lat, a najmniejszą wagę przywiązują do niego osoby w pokolenia Z (od 18 do 27 lat). W przypadku zakupów oprogramowania i usług technologicznych taką postawę deklaruje 55 proc. badanych przez polski ClickMeeting. W pytaniu o to, z jakich polskich rozwiązań technologicznych korzystają, Polacy najczęściej wskazują: chat lub komunikator, platformę do wydarzeń online i webinarów, platformę edukacyjną lub szkoleniową oraz oprogramowanie księgowe.
Raporty ClickMeeting
2024-09-18, 10:40
85 proc. polskich pracowników w wieku 60+ jest przychylnych automatyzacji pracy. Nowa analiza ClickMeeting
Blisko ⅓ polskich pracowników z pokolenia milenialsów (28-44 lata) oraz ¼ z pokolenia X (45-59 lat) czuje się przepracowana. Zarówno wśród Zetek (18-27 lat) jak i baby boomers (60 lat i więcej) takie poczucie towarzyszy mniej niż ⅕ badanych. Pracownicy ze wszystkich grup wiekowych zgadzają się, że na ich wydajność pozytywnie wpłynęłaby możliwość korzystania w pracy z narzędzi ułatwiających zachowanie work-life balance/workation. W sumie ponad 70 proc. popiera wprowadzenie możliwości pracy zdalnej lub hybrydowej, jeśli to możliwe, a 65 proc. uważa, że korzystanie z narzędzi do spotkań online poprawiłoby wydajność ich pracy.
Raporty ClickMeeting
2024-08-06, 12:53
Z wiekiem spada poparcie Polaków dla 4-dniowego tygodnia pracy, chociaż to Zetki najbardziej obawiają się, że spowoduje on spadek wynagrodzeń. Nowa analiza ClickMeeting
Wśród polskich Zetek (18-27 lat) co 3. obawia się, że wprowadzenie 4-dniowego tygodnia pracy spowoduje obniżenie zarobków, wynika z badania ClickMeeting. Wśród starszych generacji obawia się tego mniej więcej ¼ respondentów. Jednak Zetki wydają się skłonne, by to zaakceptować – mimo obaw niemal 70 proc. popiera pomysł skrócenia czasu pracy. Polacy, niezależnie od wieku, woleliby pracować 4 dni w tygodniu po 8 godzin niż przez 5 dni po 6,4 godziny.
Raporty ClickMeeting
2024-07-02, 11:52
300 tys. przychodu za dwa webinary na temat usypiania dzieci, a 26 tys. z projektowania instalacji. Polski ClickMeeting podsumowuje rosnący rynek webinarów online
Wydarzenia online również w 2023 roku były doskonałym źródłem przychodu. Według najnowszego raportu „State of online events” od ClickMeeting jednego z najpopularniejszych komunikatorów w Polsce rekordzista zarobił na webinarach niemal 740 tys. zł w skali roku i jest to o 7 proc. więcej niż w 2022. Lider całej platformy wygenerował przychód w wysokości ponad 161 tys. zł w trakcie jednego spotkania online i jest to o 60 proc. więcej niż najlepszy wynik w poprzednich 12 miesiącach. Najbardziej opłacalne webinary organizowane były przez branżę medyczną.
Raporty ClickMeeting
2024-01-23, 10:58
Nawet 88 proc. rodziców niepokoi się o bezpieczeństwo online swoich dzieci. Jedynie ⅓ badanych zna narzędzia chroniące przed cyberzagrożeniami
Ponad połowa respondentów chciałaby poprawić bezpieczeństwo swoich dzieci w czasie, gdy korzystają one z Internetu. Polacy stają się coraz bardziej świadomi szans oraz niebezpieczeństw związanych z technologią. Jak wynika z tegorocznego badania przeprowadzonego przez ClickMeeting, ponad 40 proc. rodziców deklaruje, że regularnie podejmuje działania w celu zabezpieczenia prywatności swoich dzieci w sieci. Niemal połowa ankietowanych monitoruje ich aktywność w Internecie, a zaledwie 8 proc. nie zwraca na nią uwagi.
Raporty ClickMeeting
2023-10-18, 11:40
Co 3 Polak chce skrócić czas lekcji, a 31 proc. popiera 4-dniowy tydzień w szkołach
Wykorzystywanie nowych technologii jako narzędzi do nauki zdobywa coraz większe uznanie. Według najnowszego badania przeprowadzonego przez ClickMeeting polską platformę do wideokonferencji oraz spotkań i edukacji online, 27 proc. Polaków uważa, że telefony powinny być dozwolone w szkołach. Z zastrzeżeniem, że powinny być wykorzystywane w celach edukacyjnych. Równocześnie 31 proc. osób uważa za dobry pomysł skrócenie tygodnia szkolnego do 4 dni. Co ciekawe, nawet 37 proc. ankietowanych popiera pomysł skrócenia czasu lekcji. Natomiast, prawie jedna trzecia osób uznaje, że nauka w formie hybrydowej jest lepsza od tej tradycyjnej.
Raporty ClickMeeting
2023-09-20, 11:52
Prawie 3/4 Polaków nie wie, na czym polegają tegoroczne zmiany w prawie w zakresie work-life balance, a 40 proc. uważa, że w ich firmie ich nie wprowadzono
Najnowsze dane pokazują, że wielu pracowników nadal nie kojarzy pojęcia work-life balance, a jedynie 31 proc. respondentów wie, na czym polegają tegoroczne zmiany prawne w tym zakresie. ClickMeeting, polska platforma do wideokonferencji i spotkań online zapytała respondentów co sądzą na temat uchwalonych w Kodeksie Pracy rozwiązań work-life balance w ich miejscu pracy. Z przeprowadzonej ankiety wynika, że 51 proc. osób nie zostało o nich poinformowanych przez pracodawcę, 28 proc. nie jest pewne, a 21 proc. otrzymało informacje o zmianach w prawie.
Raporty ClickMeeting
2023-08-08, 11:13
61 proc. Polaków nie wie, czym jest workation, a 23 proc. nie widzi potrzeby wprowadzenia work-life balance w pracy
Według najnowszych danych na temat łączenia pracy z wypoczynkiem i dbaniem o swój dobrostan 19 proc. Polaków zauważyło, że ich pracodawca dokonał zmian w kontekście work-life balance w zakresie wprowadzonej nowelizacji ustawy z dnia 26 kwietnia 2023 r. w Kodeksie Pracy, a aż 43 proc. nie wie, czy miało to miejsce. Z badania przeprowadzonego przez polską platformę do wideokonferencji i spotkań online ClickMeeting wynika również, że 14 proc. ankietowanych zna pojęcie workation, a 19 proc. chciałoby skorzystać z takiej możliwości.
Raporty ClickMeeting
2023-07-19, 10:38
Mniej niż połowa ankietowanych rodziców przyznaje, że zawsze dba o bezpieczeństwo ich dzieci w sieci. Nowe Dane ClickMeeting
Polska platforma do wideokonferencji przeprowadziła badanie na temat bezpieczeństwa dzieci w sieci. Jak się okazuje, jedynie 48 proc. rodziców deklaruje, że za każdym razem dba o bezpieczeństwo online swoich dzieci. Jeśli coś robią w tym kierunku, to przede wszystkim edukują podopiecznych (71 proc.) oraz śledzą ich działania w sieci (49 proc.). Jednocześnie 54 proc. badanych uważa, że dzieci są odpowiednio uświadomione w zakresie cyberbezpieczeństwa.
Raporty ClickMeeting
2023-07-04, 10:47
Ponad połowa badanych widzi poprawę w zachowaniu uczestników wirtualnych spotkań. Jak budować relacje z zespołem przy pracy online?
W czasach, gdy praca zdalna i hybrydowa stała się czymś naturalnym, szefowie oraz ich zespoły stanęły przed trudnym zadaniem rozwijania umiejętności komunikacji wirtualnej. Podczas ostatniego webinaru ClickMeeting Monika Chutnik, ekspertka zarządzania międzykulturowego przybliżyła temat i wyjaśniła, dlaczego w komunikacji bardzo ważne jest zaufanie, oraz jak je budować.
Raporty ClickMeeting
2023-06-12, 13:10
Polski ClickMeeting wśród czołowych globalnych komunikatorów, podsumowuje 2022 i sprawdza dobre praktyki. Statystyczny użytkownik zorganizował 82 wydarzenia w ciągu roku
ClickMeeting, który pojawił się w zestawieniu czołowych komunikatorów na świecie podsumowuje 2022 rok w najnowszym raporcie “State of online events”. Według danych z platformy korzystali głównie trenerzy i coachowie, średnio na jednym wydarzeniu w zeszłym roku uczestnicy spędzili już 74 minuty. Rekordowa konferencja w Europie na ClickMeeting dla coachingów (live) miała 881 sprzedanych biletów za 96 102 złote, a za 32 szkolenia online dla psychoterapeutów i psychologów uzyskano 686 808 złotych. Sama seria spotkań z mantrailingu, czyli pracy węchowej z psem sprzedała 444 bilety za 70 802 złote.
Raporty ClickMeeting
2023-01-30, 10:20
Już blisko 70 proc. z nas ma w domu wydzieloną odpowiednią przestrzeń do spotkań online. Badanie ClickMeeting
Praca zdalna, a co za tym idzie wirtualne spotkania, na dobre zagościły w naszej rzeczywistości. Jak wynika z badania firmy ClickMeeting, polskiej platformy do spotkań online, ⅓ ankietowanych deklaruje, że w ich firmach wprowadzono oficjalną etykietę dla przestrzeni wirtualnej. Jednocześnie ponad połowa badanych widzi poprawę w zachowaniu uczestników zdalnych spotkań. Pod tym kątem zmieniła się również nasza prywatna przestrzeń, już 69 proc. przebadanych osób zorganizowało sobie w domu odpowiednie miejsce do połączeń online.
Raporty ClickMeeting
2022-08-09, 10:27
Szepty w tle, włączone mikrofony i nieprzygotowanie prowadzącego – to najbardziej nas rozprasza podczas spotkań online. Nowe dane ClickMeeting
Ponad 50 proc. osób rozprasza się, gdy uczestnicy spotkania mają włączone mikrofony, a nie wypowiadają się, natomiast ponad 60 proc. nie może się skupić, gdy w tle słychać szepty i inne hałasy. Jednocześnie 60 proc. osób przed spotkaniem online sprawdza, czy ich sprzęt działa poprawnie, a 70 proc. przygotowuje wcześniej pliki, które będą potrzebne podczas wydarzenia.
Raporty ClickMeeting
2022-07-18, 11:12
Blisko ⅓ pracowników potwierdza, że w ich firmach wprowadzono oficjalną etykietę online. Nowe dane ClickMeeting
Polski ClickMeeting po 12 miesiącach zrealizował kolejne badanie dotyczące etykiety online, w celu sprawdzenia, jak zmieniły się zachowania i postawy uczestników spotkań online. Rok temu ponad połowa ankietowanych chciała, żeby wprowadzono jasne zasady podczas rozmów w sieci. Dziś 30 proc. badanych deklaruje, że w ich firmach wprowadzono takie zasady. Jakie konkretnie? W pytaniu otwartym 17 proc. głosów przypadło ustaleniu reguł zgłaszania chęci zabrania głosu, a 16 proc. głosów zakazowi korzystania z telefonów w tle. Co jeszcze się zmieniło? Dres na rozmowę online wybiera dziś tylko 15 proc., a blisko 70 proc. ankietowanych ma specjalnie przygotowaną przestrzeń do takich spotkań.
Raporty ClickMeeting
2022-06-27, 09:14
Ponad połowa ankietowanych zauważa poprawę w zachowaniu uczestników spotkań online przez ostatni rok. Dla 85 proc. punktualność jest ważna. Nowe dane
Polski ClickMeeting po roku wraca z badaniem dotyczącym etykiety online. Rok temu 73 proc. ankietowanym zdarzało się podczas spotkań online zajmować swoimi sprawami w tle spotkania, dziś 69 proc. osób podczas spotkania wycisza telefon i inne urządzenia elektroniczne. Według nowych danych 70 proc. badanych przed wydarzeniem online przygotowuje notatki, a 60 proc. sprawdza, czy sprzęt działa poprawnie. A co najważniejsze obecnie ponad połowa uczestników badania przyznaje, że zauważa poprawę w zachowaniu uczestników spotkań online.
Raporty ClickMeeting
2022-06-14, 11:33
Rekordowe 108 tysięcy przychodu za wydarzenie online w Polsce. Czy trend płatnych wydarzeń online będzie rósł
Płatne webinary i kursy online to nowy trend na rynku. Średni zarobek z płatnych wydarzeń, które odbyły się na platformie polskiego ClickMeeting w 2022 roku to ponad 2 tys. złotych. Łączna wartość sprzedanych biletów na wydarzenia online tylko w pierwszym kwartale 2022 roku to bagatela 1 275 510 złotych, natomiast w 2021 roku ponad 7 mln zł. Jaka będzie przyszłość tego sektora?
Raporty ClickMeeting
2022-05-23, 11:18
Niemal 90 proc. użytkowników chce wiedzieć, że jest nagrywana, a 42 proc. ukryć prywatne dane podczas webinarów – badanie ClickMeeting
Polski ClickMeeting – platforma do webinarów, szkoleń i nauki zdalnej – postanowił sprawdzić, jak Polacy podchodzą do kwestii prywatności w sieci, w tym również na coraz popularniejszych wydarzeniach online. I choć niewiele mówi się o tym, to badanie platformy jasno pokazuje, że ich organizatorzy muszą przyjrzeć się kwestii prywatności uczestników. Jak bowiem wynika z raportu „Prywatność online. Opinie użytkowników i dobre praktyki”, blisko 90 proc. użytkowników chce być informowana o nagrywaniu wydarzenia.
Raporty ClickMeeting
2022-05-09, 10:16
Ranking laptopów 2022. Wśród Polaków najpopularniejsze te od Lenovo, za nimi Apple i Microsoft
Pandemia sprawiła, że inwestycje w laptopy zwiększyły się. Według Statisty rynek komputerów przenośnych w roku 2020 wart był 120 mld dolarów, a w bieżącym szacuje się jego wartość na 166 mld dolarów – byłby to największy wzrost na przestrzeni kilku ostatnich lat. W związku z tym polski ClickMeeting postanowił sprawdzić, sprzęt których firm jest najpopularniejszy wśród polskich internautów. Według analizy przeprowadzonej przez platformę do webinarów i wideokonferencji, w I kwartale bieżącego roku najczęściej wyszukiwane były w sieci laptopy marki Lenovo. Wzmianki o nich wygenerowały wówczas ponad 8,9 mln zasięgu.
Raporty ClickMeeting
2022-04-21, 10:00
Ponad połowa Polaków nie zawsze, a blisko 12 proc. w ogóle nie zapoznaje się z politykami prywatności
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez polski ClickMeeting, ponad 57
proc. Polaków twierdzi, że dba o swoją prywatność w sieci. Jednak jak się
okazuje, nie w każdym przypadku. Według przygotowanego przez platformę
raportu „Prywatność w sieci. Opinie użytkowników i dobre praktyki”, ponad 52
proc. Polaków nie zawsze zapoznaje się z politykami prywatności i
regulaminem wydarzenia przed wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie, a 12
proc. nie czyni tego w ogóle, nie mając na to czasu lub nie ma to dla nich
znaczenia.
Raporty ClickMeeting
2022-04-04, 09:55
Ponad 57 proc. Polaków uważa, że dba o swoją prywatność w sieci. Niemal 40 proc. badanych używa trybu incognito w przeglądarce - badanie ClickMeeting
Ochrona własnej prywatności w sieci w dobie cyfryzacji procesów i usług bywa dużym wyzwaniem. ClickMeeting – polska platforma do webinarów, szkoleń i nauki zdalnej – postanowiła sprawdzić, jak do tego zagadnienia podchodzą Polacy. Jak wynika z przygotowanego przez firmę raportu „Prywatność online. Opinie użytkowników i dobre praktyki”, ponad 57 proc. z nich uważa, iż zawsze dba o prywatność w sieci. Niemal 40 proc. badanych korzysta z trybu incognito w przeglądarce, a 32,5 proc. z aplikacji blokujących śledzenie ruchu w sieci.
Raporty ClickMeeting
2022-03-14, 12:30
Ponad 1,9 mln wydarzeń online. Wzrost o ponad 320 proc. w stosunku do okresu sprzed pandemii – ClickMeeting podsumowuje 2021 rok
Wydarzenia, webinary i spotkania online na stałe wpisały się w nową rzeczywistość. Jak wynika z raportu „State of Online Events 2021” przygotowanego przez polski ClickMeeting, w minionym roku na platformie odbyło się ponad 1,9 mln wydarzeń online, w których wzięło udział 26,6 mln uczestników. Średnia liczba wydarzeń w tygodniu wyniosła ponad 39 tys., co według danych platformy oznacza wzrost o 320 proc. w stosunku do roku 2019 - okresu sprzed pandemii.
Raporty ClickMeeting
2022-02-16, 14:47
12
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.