Polska platforma webinarowa
Jedna trzecia Polaków obawia się wykorzystania przekazanych danych do trenowania AI. Prawie co dziesiąty doświadczył naruszenia prywatności danych online
Ponad ¾ Polaków jest świadoma zagrożeń online w trakcie lekcji zdalnych. Jednak mniej niż połowa deklaruje, że wie, jak zachować się w sytuacji niebezpieczeństwa dotyczącego danych lub prywatności. Ponad połowa wskazań w pytaniu wielokrotnego wyboru pokazuje, że kluczowe do poprawy obecnej sytuacji są silniejsze zabezpieczenia oraz regularne szkolenia. Z kolei 8 proc. badanych doświadczyło naruszenia prywatności podczas zajęć online.
Nauka zdalna
2023-11-20, 11:28
Blisko ⅓ Polaków jest za podręcznikami cyfrowymi, a częściowe nauczanie zdalne popiera 42 proc. Prawie 40 proc. osób jest gotowych zapłacić do 50 zł za godzinę lekcji online
Nowoczesne formy nauki stały się codziennością wielu szkół oraz domów. Nawet 47 proc. osób uważa, że korepetycje oraz zajęcia edukacyjne online, mogą równie skuteczne jak te prowadzone stacjonarnie. Jak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez polską firmę ClickMeeting, niemal połowie Polaków zdarza się korzystać z kursów lub aplikacji do nauki online. Prawie ⅕ respondentów byłaby w stanie zapłacić za taką lekcję od 50 do 90 zł za godzinę. Jednocześnie, jedynie 5 proc. chciałoby, aby nauka zdalna w pełni zastąpiła tą tradycyjną.
Nauka zdalna
2023-11-06, 10:58
Blisko 60 proc. Polaków chce, żeby nauka zdalna wróciła do szkół, jeśli zajdzie taka potrzeba. Nowe dane ClickMeeting
Już jutro 1 września i rozpoczęcie nowego roku szkolnego. Przy tej okazji polska platforma do webinarów i wideokonferencji ClickMeeting sprawdziła, co obecnie Polacy sądzą o edukacji online. Jak się okazuje, aż 58 proc. badanych chce, aby w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa nauka zdalna wróciła do szkół. Według 39 proc. respondentów taki model wpływa na rozwój samodzielności. Jednocześnie 38 proc. osób chciałoby, żeby szkoły i uczelnie częściej korzystały z opcji hybrydowej.
Nauka zdalna
2022-08-31, 10:48
Nauka w trybie hybrydowym najlepsza zdaniem ponad połowy Polaków – ClickMeeting podsumowuje rok 2021
ClickMeeting – polska platforma do webinarów, szkoleń i nauki zdalnej – podsumowała rok 2021. W związku z Międzynarodowym Dniem Edukacji przypadającym właśnie na 24 stycznia, postanowiła podsumować go również w kontekście nauki zdalnej. Według danych pochodzących z przygotowanego przez firmę raportu „State of Online Events 2021”, niemal 56 proc. ankietowanych stwierdziło, że po pandemii powinno się nadal korzystać z nauki zdalnej, lecz w modelu hybrydowym, czyli tzw. blended learning. Co więcej, ClickMeeting podaje, że aż 41 proc. wydarzeń, które odbyły się na platformie, miało charakter edukacyjny.
Nauka zdalna
2022-01-24, 10:45
Ponad połowa Polaków chce utrzymania w przyszłości nauki w formie hybrydowej
Łączenie nauki w zdalnej i stacjonarnej to przyszłość edukacji - za utrzymaniem takiego trybu opowiada się 56 proc. Polaków. Szczególnie duże możliwości otwierają się przed uczelniami, które bez ponoszenia wysokich kosztów organizacji mogą zapraszać ekspertów z całego świata. Wszystkich zainteresowanych różnymi aspektami organizacji nauki w trybie zdalnym i hybrydowym polski ClickMeeting zaprasza na bezpłatną konferencję „Nauka zdalna i hybrydowa dla uczelni wyższych: technologia, finanse, perspektywy”.
Nauka zdalna
2021-09-10, 10:00
Nowe rozwiązanie do nauki zdalnej - funkcja Edu od polskiego ClickMeeting
Polski ClickMeeting udostępnia swoim użytkownikom nowe rozwiązanie, które ułatwia prowadzącym zajęcia edukacyjne zarządzanie grupą i pozwala uniknąć dyskomfortu związanego z udostępnianiem swojego wizerunku wszystkim uczestnikom zajęć. To odpowiedź na zapotrzebowanie zgłaszane przez użytkowników platformy, które uczyni naukę zdalną bardziej efektywną i zapewni wszystkim poczucie bezpieczeństwa, kluczowe dla skutecznego zdobywania wiedzy.
Nauka zdalna
2021-08-30, 09:10
58 proc. rodziców pełni rolę nauczyciela, a nauka zdalna negatywnie wpływa na 1/3 relacji domowych
Rośnie liczba osób, które naukę zdalną uważają za większe wyzwanie od nauki stacjonarnej - wynika z nowego raportu ClickMeeting. Ponad połowa badanych uważa, że rodzice zostali zmuszeni do przejęcia roli nauczycieli, a aż 67 proc. ankietowanych zwróciło uwagę na fakt, że przeniesienie nauki do domów negatywnie odbiło się na relacjach uczniów z ich rówieśnikami. Od września liczba osób opowiadających się za powrotem do nauki stacjonarnej wzrosła o ponad 11 proc. Rośnie zaufanie do nauki w formie hybrydowej - obecnie popiera ją o 13 proc. więcej osób niż jeszcze pół roku temu.
Nauka zdalna
2021-03-25, 14:03
¾ uczniów ma zaległości w nauce - raport „Jak oceniamy naukę zdalną po roku pandemii?”
Mija rok od ogłoszenia pandemii COVID-19 oraz wprowadzenia nowej rzeczywistości opartej na ograniczeniach i restrykcjach, szczególnie w edukacji. Jak wynika z najnowszego badania ClickMeeting, za całkowitą nauką zdalną opowiada się mniejszość, natomiast model hybrydowy, łączący naukę wirtualną z tradycyjną, to dla 38 proc. badanych najbardziej skuteczne rozwiązanie - również po ustąpieniu pandemii. Obecny system nauki zdalnej, mimo że w ciągu minionego pół roku liczba osób oceniających go pozytywnie wzrosła dwukrotnie, według 71 proc. ankietowanych powoduje zaległości w nauce. Zdaniem 32 proc. respondentów skutkuje on również większym obciążeniem zadaniami domowymi.
Nauka zdalna
2021-03-17, 10:32
Polskie trendy nauki online - wady i zalety tego rozwiązania
Wirtualna klasa to pokój webinarowy na ClickMeeting dla nauczycieli i uczniów do zdalnej nauki, która może odbyć się z dowolnego miejsca - wystarczy mieć komputer lub smartfon i dostęp do internetu. Zdalne zajęcia to także szereg zalet i wad. Są jednak funkcjonalności pozwalające na bezpieczne prowadzenie zajęć o których informowało Ministerstwo Cyfryzacji . Co ciekawe na polskiej platformie webinarowej zainteresowanie użytkowników funkcjami zwiększającymi interakcje z uczestnikami wzrosło o 600%.
Nauka zdalna
2021-03-01, 16:18
86 proc. ankietowanych uważa, że szkoły nie są przygotowane na powrót nauki zdalnej
Jak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez ClickMeeting, polskiego narzędzia do webinarów, tylko 37 proc. badanych chce, żeby wrócił ten model zdobywania wiedzy. Aż 48 proc. twierdzi, że nie powinien on wrócić wcale lub częściowo. Z drugiej strony tylko 14 proc. twierdzi, że szkoły są przygotowane na powrót do nauki zdalnej. Wynik ten pokazuje, że nauczyciele, dzieci i rodzice nie byli gotowi na taki przewrót i niezbędne jest ich wsparcie. Uczelnie wyższe, czy firmy szkoleniowe, już kilka lat temu z sukcesem wdrożyły częściową edukację przez webinary. W czym tkwi sukces?
Nauka zdalna
2021-02-25, 15:49
Edukacja zdalna w 2020 roku wzrosła o 586 proc.. Najnowsze dane Clickmeeting
Nauka w szkołach i na uczelniach znów przez pandemię koronawirusa, prowadzona jest zdalnie. Między innymi dlatego w tym trudnym czasie platformy do wideokonferencji i webinarów odnotowują duży wzrost popularności. W przypadku polskiego narzędzia ClickMeeting, jeśli chodzi o liczbę spotkań edukacyjnych, osiągnął on poziom 345 proc. w porównaniu do 2019 roku i 586 proc. w porównaniu do 2018 roku. Z najnowszych danych firmy można też wywnioskować, jak wyglądają typowe zajęcia w szkole, na uczelni, czy też kursie online.
Nauka zdalna
2020-11-24, 16:26
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.