Polska platforma webinarowa
Nauka w trybie hybrydowym najlepsza zdaniem ponad połowy Polaków – ClickMeeting podsumowuje rok 2021
ClickMeeting – polska platforma do webinarów, szkoleń i nauki zdalnej – podsumowała rok 2021. W związku z Międzynarodowym Dniem Edukacji przypadającym właśnie na 24 stycznia, postanowiła podsumować go również w kontekście nauki zdalnej. Według danych pochodzących z przygotowanego przez firmę raportu „State of Online Events 2021”, niemal 56 proc. ankietowanych stwierdziło, że po pandemii powinno się nadal korzystać z nauki zdalnej, lecz w modelu hybrydowym, czyli tzw. blended learning. Co więcej, ClickMeeting podaje, że aż 41 proc. wydarzeń, które odbyły się na platformie, miało charakter edukacyjny.
Nauka zdalna
2022-01-24, 10:45
Rośnie popularność webinarów. Ponad 24 miliony uczestników na polskiej platformie na całym świecie tylko w 2021 roku – podsumowanie ClickMeeting
Cyfryzacja komunikacji postępuje w ogromnym tempie, stąd duża popularność wydarzeń online, w tym webinarów, które na stałe zagościły w nowej rzeczywistości. Słowo „webinar” w roku 2021 w polskim internecie odnotowało niemal 1,2 mld wyświetleń, podczas gdy rok wcześniej było to 313 mln*. Z kolei, jak podaje polski ClickMeeting, na stworzonej przez nich platformie, w ujęciu globalnym, w tym roku przeprowadzono ich blisko 2 miliony, a uczestniczyło w nich ponad 24 miliony użytkowników.
2021-12-28, 12:23
Ponad połowa Polaków ubiegających się o pracę brała już udział w rekrutacji zdalnej – badanie ClickMeeting
Z badania przeprowadzonego przez ClickMeeting wynika, że od marca 2020 roku co drugi Polak, który ubiegał się o pracę, brał udział w rekrutacjach zdalnych – dla porównania, prawie 60 proc. Polaków nigdy wcześniej nie uczestniczyło w rekrutacjach przeprowadzanych online. Co więcej, chętniej aplikują oni na daną ofertę pracy, jeśli poza innymi ważnymi dla nich kryteriami, oferowana jest w niej możliwość rekrutacji zdalnej – tak odpowiedziało blisko 80 proc. ankietowanych.
2021-12-06, 12:39
Ponad ⅓ Polaków podczas rekrutacji online dba jedynie o to, co obejmuje kamera. Wady i zalety e-rekrutacji – badanie ClickMeeting
Polski ClickMeeting, platforma do webinarów i wideokonferencji oraz edukacji zdalnej, przeprowadziła badanie dotyczące doświadczeń Polaków z rekrutacjami online, w którym zapytała ich m.in. o zalety i wady tego rozwiązania. Okazało się, że niemal 60 proc. Polaków w rekrutacji zdalnej ceni sobie oszczędność czasu wynikającą z braku konieczności dojazdu do potencjalnego pracodawcy. Z kolei zapytani o to, czy zwracają uwagę na swój wygląd w taki sam sposób, jak czynią to w przypadku rozmowy na żywo, ponad ⅓ odpowiedziała twierdząco, podkreślając jednak, iż przywiązuje wagę tylko do elementów, które obejmuje kamera.
2021-11-17, 11:49
Ranking słuchawek i headsetów. Wśród Polaków najpopularniejsze są słuchawki Apple i headsety Sony
Pandemia sprawiła, że większość Polaków musiała przyzwyczaić się do pracy zdalnej lub hybrydowej i ponad połowa pozytywnie ocenia tę zmianę. Konferencje i spotkania online stały się codziennością niemal wszystkich Polaków, co przełożyło się na rosnące zainteresowanie sprzętem do wirtualnej komunikacji, m.in. słuchawkami oraz headsetami. Jak wynika z analizy opinii polskich internautów, w rankingu popularności wśród słuchawek wygrywa Apple, czyli Airpodsy, na drugim miejscu uplasował się Samsung. W ostatnich latach wzrosło także zainteresowanie słuchawkami z redukcją szumów. W 2020 roku wzmianki ich dotyczące wygenerowały ponad 2 mln zasięgu. To o ponad 1,46 mln więcej niż w roku 2019.
2021-11-03, 16:09
Ranking kamerek internetowych i mikrofonów. Najpopularniejsze wśród Polaków są kamery internetowe Xiaomi i mikrofony Jabra
W ciągu jednego roku webinary tylko za pośrednictwem polskiego ClickMeeting zarobiły ponad 2,5 mln zł. Spotkania online to już stały element pracy i popularny sposób na zarabianie, trudno więc się dziwić, że wzrosło zainteresowanie sprzętem do komunikacji przez Internet. W tym roku wśród kamerek internetowych w rankingu popularności Xiaomi zostawia konkurencję daleko z tyłu, jak wynika z analizy opinii polskich Internautów.
2021-10-20, 11:23
Polacy chcą się dokształcać - tylko w ostatniej dekadzie liczba placówek edukacyjnych wzrosła o 43 proc.
Wygląda na to, że Polacy chętnie korzystają z ofert firm oferujących różnego rodzaju zajęcia edukacyjne. Większość tego typu działalności dobrze zniosła okres lockdownów. W najgorszej sytuacji są te organizujące zajęcia sportowe i rekreacyjne, których nie dało się przenieść do trybu zdalnego - aż 80 proc. z nich ma problemy finansowe. Wiele firm szkoleniowych i edukacyjnych na długo przed pandemią doceniło zalety nauczania zdalnego, natomiast jeśli chodzi o szkoły i uczelnie, to zdaniem 77 proc. badanych przez polski ClickMeeting nie są one przygotowane do efektywnego prowadzenia nauki w tym trybie.
2021-10-05, 10:22
Tylko ⅓ Polaków w czasie spotkań online nie zajmuje się innymi sprawami. Wciąż mamy problem z zachowaniem się w świecie wirtualnym
W odnalezieniu się w nowych sytuacjach bardzo pomaga zachowywanie się według wyznaczonych zasad dobrego wychowania. Dobrze widać to w wynikach badania polskiego ClickMeeting, według którego ponad połowa respondentów chciałaby wprowadzenia jasnych zasad zachowania na spotkaniach online. Zdaniem blisko 30 proc. uczestnicy spotkań online częściej zapominają o dobrych manierach niż na żywo. Na podstawie wyników własnego badania ClickMeeting przygotował poradnik, jak zachowywać się na spotkaniach w świecie wirtualnym.
2021-09-22, 11:37
Ponad połowa Polaków chce utrzymania w przyszłości nauki w formie hybrydowej
Łączenie nauki w zdalnej i stacjonarnej to przyszłość edukacji - za utrzymaniem takiego trybu opowiada się 56 proc. Polaków. Szczególnie duże możliwości otwierają się przed uczelniami, które bez ponoszenia wysokich kosztów organizacji mogą zapraszać ekspertów z całego świata. Wszystkich zainteresowanych różnymi aspektami organizacji nauki w trybie zdalnym i hybrydowym polski ClickMeeting zaprasza na bezpłatną konferencję „Nauka zdalna i hybrydowa dla uczelni wyższych: technologia, finanse, perspektywy”.
Nauka zdalna
2021-09-10, 10:00
W Polsce przybywa placówek edukacyjnych. Badania wskazują, że Polacy chcą nowszych sposobów nauczania
W Polsce system edukacji obejmuje łącznie 6,3 mln dzieci, młodzieży i dorosłych, a przedszkoli, szkół i uczelni jest obecnie zarejestrowanych już ponad 48 tys. W ciągu dekady liczba ta zwiększyła się o 17,5 proc. Przybywa głównie szkół policealnych i przedszkoli. Zdecydowana większość z nich znajduje się w dobrej kondycji finansowej. W przeciwieństwie do wielu innych branża edukacyjna nie odczuła boleśnie minionego roku w kontekście utraty dochodów czy zamykania placówek, musiała jednak całkowicie zrewolucjonizować swoje działanie. W pierwszym półroczu 2021 r. na polskiej platformie webinarowej ClickMeeting szkoły i uczelnie organizowały średnio 35 tys. zajęć miesięcznie.
2021-09-06, 14:32
Nowe rozwiązanie do nauki zdalnej - funkcja Edu od polskiego ClickMeeting
Polski ClickMeeting udostępnia swoim użytkownikom nowe rozwiązanie, które ułatwia prowadzącym zajęcia edukacyjne zarządzanie grupą i pozwala uniknąć dyskomfortu związanego z udostępnianiem swojego wizerunku wszystkim uczestnikom zajęć. To odpowiedź na zapotrzebowanie zgłaszane przez użytkowników platformy, które uczyni naukę zdalną bardziej efektywną i zapewni wszystkim poczucie bezpieczeństwa, kluczowe dla skutecznego zdobywania wiedzy.
Nauka zdalna
2021-08-30, 09:10
Połowa firm eventowych w Polsce znajduje się w złej kondycji finansowej. Wydarzenia online receptą na kryzys - rekordzista zarobił jednorazowo 57 tys. zł
Branża eventowa w Polsce odpowiada za 1,5 proc. PKB, a jej wartość wynosi ok. 3 mld zł. Jednak to właśnie ona najmocniej odczuła skutki lockdownów - blisko połowa firm znajduje się w złej kondycji finansowej, z czego 20 proc. w bardzo złej. Jednocześnie rośnie popularność eventów online. W 2021 r. w Polsce za pośrednictwem polskiej platformy ClickMeeting odbyło się jak na razie 10,4 tys. wydarzeń dla ponad 100 uczestników - o 50 proc. więcej, niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Rekordowe wydarzenie online zarobiło 57 tys. zł.
2021-08-09, 09:44
Niewyłączone mikrofony przeszkadzają 66 proc. uczestnikom spotkań online. Co 5. osobę rozprasza, gdy prowadzący nie patrzy w kamerę
Na spotkaniach online lubimy widzieć pozostałych uczestników - według badania polskiego ClickMeeting połowa respondentów uważa, że włączanie kamery podczas ich trwania to oznaka szacunku. Do Internetu chętnie przenosimy także normy zachowań ze spotkań tradycyjnych, np. mówienie „cześć” na powitanie i pożegnanie. Aż 57 proc. zdarzyło się w ostatnim miesiącu ubrać elegancko na taką okazję, np. w koszulę i marynarkę. Jednocześnie niemal 21 proc. przyznaje, że w ciągu ostatniego miesiąca brało udział w spotkaniu online mając na sobie piżamę.
Raporty ClickMeeting
2021-07-14, 10:39
Połowa uczestników spotkań online chciałaby wprowadzenia jasnych zasad etykiety. Włączenie kamery jest dla nich wyrazem szacunku dla współuczestników
Chociaż spotkania za pośrednictwem Internetu to już codzienność, wiele osób nadal nie do końca wie, jak należy się w ich czasie zachowywać. Aż 53 proc. ankietowanych przez polski ClickMeeting przyznało, że chciałoby wprowadzenia jasnych zasad etykiety dla spotkań online. Wielu uczestników chciałoby, żeby udział w nich jak najbardziej przypominał doświadczenie spotkania na żywo. Dla 48 proc. respondentów włączanie kamery internetowej w trakcie spotkania jest oznaką szacunku do współuczestników.
Raporty ClickMeeting
2021-06-28, 10:31
ClickMeeting wprowadza funkcję ukrycia danych uczestników spotkań - prywatność użytkowników pod jeszcze większą ochroną
Wydarzenia, spotkania oraz szkolenia online są wygodne i można brać w nich udział, nie ruszając się z domu. Warto jednak zwracać również uwagę na to, czy są bezpieczne. Polska platforma ClickMeeting do webinarów i wideokonferencji regularnie wprowadza kolejne funkcje, mające chronić prywatność danych uczestników webinarów organizowanych za jej pośrednictwem. Dzięki najnowszej z nich organizator może podjąć decyzję, że osoby biorące udział w wydarzeniu nie będą mogły zobaczyć personaliów pozostałych uczestników.
Nowe produkty i usługi
2021-05-25, 09:29
Połowa pracowników uważa, że brak bezpośredniego nadzoru pozytywnie wpływa na efektywność pracy. Co drugi po pandemii chce nadal pracować z domu
Rośnie liczba osób, którym na pracy zdalnej coraz bardziej doskwiera brak bezpośredniego kontaktu z innymi ludźmi, a co 5. przyznaje, że stałe przebywanie razem z domownikami negatywnie wpływa na ich relacje, jak wynika z nowego raportu polskiej platformy do wideokonferencji i webinarów ClickMeeting o pracy zdalnej. Jednak pracownicy lubią tę formę pracy, a niemal połowa uważa, że dzięki brakowi bezpośredniego nadzoru pracuje efektywniej.
Praca zdalna
2021-04-26, 10:46
Co 5. Polak pracujący zdalnie chciałaby mieć możliwość konsultacji z psychologiem - raport o pracy zdalnej
W ciągu minionego roku Polacy oswoili się z pracą zdalną. Rośnie liczba osób, które mają odpowiednie warunki do pracy z domu - deklaruje je już ponad 63 proc. ankietowanych w badaniu polskiego ClickMeeting. Widać też jednak rosnące zmęczenie obecną sytuacją - aż 22 proc. pracowników chciałoby, aby firma zapewniła im możliwość dobrowolnych konsultacji z psychologiem. Blisko 6 proc. pracodawców już takie konsultacje zapewnia.
Praca zdalna
2021-04-14, 10:45
58 proc. rodziców pełni rolę nauczyciela, a nauka zdalna negatywnie wpływa na 1/3 relacji domowych
Rośnie liczba osób, które naukę zdalną uważają za większe wyzwanie od nauki stacjonarnej - wynika z nowego raportu ClickMeeting. Ponad połowa badanych uważa, że rodzice zostali zmuszeni do przejęcia roli nauczycieli, a aż 67 proc. ankietowanych zwróciło uwagę na fakt, że przeniesienie nauki do domów negatywnie odbiło się na relacjach uczniów z ich rówieśnikami. Od września liczba osób opowiadających się za powrotem do nauki stacjonarnej wzrosła o ponad 11 proc. Rośnie zaufanie do nauki w formie hybrydowej - obecnie popiera ją o 13 proc. więcej osób niż jeszcze pół roku temu.
Nauka zdalna
2021-03-25, 14:03
¾ uczniów ma zaległości w nauce - raport „Jak oceniamy naukę zdalną po roku pandemii?”
Mija rok od ogłoszenia pandemii COVID-19 oraz wprowadzenia nowej rzeczywistości opartej na ograniczeniach i restrykcjach, szczególnie w edukacji. Jak wynika z najnowszego badania ClickMeeting, za całkowitą nauką zdalną opowiada się mniejszość, natomiast model hybrydowy, łączący naukę wirtualną z tradycyjną, to dla 38 proc. badanych najbardziej skuteczne rozwiązanie - również po ustąpieniu pandemii. Obecny system nauki zdalnej, mimo że w ciągu minionego pół roku liczba osób oceniających go pozytywnie wzrosła dwukrotnie, według 71 proc. ankietowanych powoduje zaległości w nauce. Zdaniem 32 proc. respondentów skutkuje on również większym obciążeniem zadaniami domowymi.
Nauka zdalna
2021-03-17, 10:32
clickmeeting.biuroprasowe.pl
Co 20 firma eventowa zakończyła lub zawiesiła działalność podczas pandemii. Tymczasem model spotkań online o 787 proc. popularniejszy
Pandemia pokrzyżowała plany eventowe, gdzie według danych z GUS sektor ten obejmuje 38,3 tys. firm. Sama branża i organizatorzy imprez nauczyli się już radzić sobie z nową rzeczywistością. Od początku pandemii 1816 firm eventowych zamknęło się lub zawiesiło swoją działalność. Jedną z możliwości w tej sytuacji stało się przeniesienie wydarzeń do świata online lub zastosowanie hybryd, czyli eventów, w których można uczestniczyć osobiście, albo przez Internet. Jak wynika z danych ClickMeeting, te modele cieszą się w 2020 roku o 787 proc. większą popularnością w Polsce niż rok temu.
Praca zdalna
2021-03-02, 07:04
Polskie trendy nauki online - wady i zalety tego rozwiązania
Wirtualna klasa to pokój webinarowy na ClickMeeting dla nauczycieli i uczniów do zdalnej nauki, która może odbyć się z dowolnego miejsca - wystarczy mieć komputer lub smartfon i dostęp do internetu. Zdalne zajęcia to także szereg zalet i wad. Są jednak funkcjonalności pozwalające na bezpieczne prowadzenie zajęć o których informowało Ministerstwo Cyfryzacji . Co ciekawe na polskiej platformie webinarowej zainteresowanie użytkowników funkcjami zwiększającymi interakcje z uczestnikami wzrosło o 600%.
Nauka zdalna
2021-03-01, 16:18
E-zdrowie - trendy wirtualnej komunikacji 2020
Choć miniony rok 2020 był męczący, pełen wyzwań i problemów, to jednocześnie wiele branż popchnął w rozwoju o całe lata, zmuszając je do cyfryzacji i zastosowania nowoczesnych technologii. Według danych ClickMeeting w listopadzie 2020 z polskiej platformy webinarowej skorzystało już ponad 2 miliony uczestników. Największą rewolucję niewątpliwie przeszła edukacja, ale również inne sektory, dotychczas funkcjonujące bardzo tradycyjnie, musiały diametralnie zmienić swój sposób działania, by dostosować się do nowej sytuacji.
Raporty ClickMeeting
2021-02-28, 08:00
Polska firma rozwija się na globalnym rynku wideokonferencji i odnotowuje 808% wzrostu w Niemczech
Wideokonferencje przeżywają oblężenie w czasach pandemii – tak wynika z najnowszych danych ClickMeeting – polskiej platformy do webinarów. Narzędzie mimo dużej konkurencji na światowym rynku dobrze sobie radzi i notuje kolejne wzrosty. Tylko w ciągu ostatnich trzech miesięcy liczba nowych kont płatnych urosła o 808% w Niemczech, natomiast w Wielkiej Brytanii użytkownicy zorganizowali o 611% więcej spotkań niż na początku roku. W marcu na platformie ClickMeeting odbyło się ponad 299 tys. wydarzeń, czyli 50% całkowitej ich liczby w całym 2019 roku. To co wyróżnia Clickmeeting spośród innych rozwiązań tego typu to nacisk na ochronę danych użytkowników oraz bezpieczeństwo spotkań online.
O firmie
2021-02-27, 15:56
Podpokoje – nowa funkcja ClickMeeting sposobem na bardziej interaktywną pracę i naukę online
Praca i nauka zdalna to wciąż jedno z największych aktualnych wyzwań. Samo przejście w tryb komunikacji online nie wystarczy. Aby ten typ aktywności zawodowej i edukacyjnej przebiegał bezproblemowo, potrzebne są odpowiednie narzędzia i ich funkcje, takie jak podpokoje – idealne rozwiązanie do pracy i nauki w mniejszych grupach, gdzie liczy się interaktywność i bezpośredni kontakt z uczestnikami. Nowa funkcja ClickMeeting pozwala na bardziej efektywne zarządzanie czasem oraz zwiększa bezpieczeństwo pracy na spotkaniach czy nauce online.
Nowe produkty i usługi
2021-02-26, 16:01
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.