Polska platforma webinarowa
86 proc. ankietowanych uważa, że szkoły nie są przygotowane na powrót nauki zdalnej
Jak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez ClickMeeting, polskiego narzędzia do webinarów, tylko 37 proc. badanych chce, żeby wrócił ten model zdobywania wiedzy. Aż 48 proc. twierdzi, że nie powinien on wrócić wcale lub częściowo. Z drugiej strony tylko 14 proc. twierdzi, że szkoły są przygotowane na powrót do nauki zdalnej. Wynik ten pokazuje, że nauczyciele, dzieci i rodzice nie byli gotowi na taki przewrót i niezbędne jest ich wsparcie. Uczelnie wyższe, czy firmy szkoleniowe, już kilka lat temu z sukcesem wdrożyły częściową edukację przez webinary. W czym tkwi sukces?
Nauka zdalna
2021-02-25, 15:49
Polski ClickMeeting to narzędzie do webinarów i konferencji w kraju, które spełnia nowe wymogi Unii Europejskiej
Rosnąca popularność narzędzi do komunikacji online odsłoniła braki w bezpieczeństwie niektórych rozwiązań. Jak wynika z najnowszego raportu ClickMeeting, polskiej platformy webinarowej, dla 83% użytkowników bezpieczeństwo w sieci jest niezwykle istotne. Jedną z ważniejszych kwestii jest lokalizacja serwerów, a to ma także kluczowe znaczenie w świetle najnowszego orzeczenia Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej.
O firmie
2021-02-25, 08:00
ClickMeeting startuje z Akademią
Liczba osób wykorzystujących narzędzia do zdalnej nauki i pracy wzrosła w ostatnich dniach o 312%. Zmiana była tak nagła, że nie wszyscy, którzy od kilku dni korzystają z tego typu rozwiązań czują się w tym pewnie. Dlatego ClickMeeting, polski dostawca rozwiązań webinarowych, przygotował bezpłatną bazę wiedzy z uniwersalnymi materiałami przeznaczonymi dla nauczycieli oraz wszystkich innych osób, które chcą w pełni wykorzystać potencjał nauki i współpracy online.
O firmie
2021-02-24, 15:52
Na spotkaniach online można zarabiać. Dla 44% organizatorów webinarów stanowią one źródło dochodów
Z webinarów obecnie korzystają zarówno freelancerzy jak i korporacje zatrudniające kilkanaście tysięcy osób. W czasie pandemii dla wielu podmiotów stały się one kluczowym narzędziem prowadzenia biznesu. Podczas gdy jedni wykorzystują je tylko do komunikacji, inni dzięki nim zarabiają. Jak wynika z raportu ClickMeeting webinary stały się głównym źródłem dochodu dla 12% organizatorów wydarzeń tego typu, a dodatkowym dla 32%. Potwierdza to liczba płatnych spotkań organizowanych online, która wzrosła o 547% rok do roku.
Praca zdalna
2021-02-24, 15:44
W 2020 r. na całym świecie z polskiej platformy webinarwej skorzystało prawie 31 mln. Liczba uczestników w Polsce wzrosła o 1037 proc. Raport ClickMeeting „State of Online Events 2021”
O 953 proc. wzrosła w 2020 r. liczba spotkań i eventów organizowanych w Polsce, a średni czas trwania eventu online wyniósł 82 minuty. Płatne wydarzenia zarobiły prawie 2,5 mln złotych. Na całym świecie liczba wydarzeń zdalnych wyniosła ponad 2,3 mln z udziałem 30,7 mln uczestników za pośrednictwem polskiej platformy webinarowej ClickMeeting.
Raporty ClickMeeting
2021-02-16, 13:57
Rekordowe 2 miliony uczestników webinarów ClickMeeting. Najnowsze dane webinarowe 2020
Rok 2020 zdecydowanie był rokiem Internetu, a popularność komunikacji online z konieczności zdecydowanie wzrosła. W listopadzie tego roku z platformy webinarowej ClickMeeting skorzystało w Polsce rekordowe 2 miliony użytkowników. Nadchodzący rok 2021 stanie się rokiem łączenia świata online i offline w postaci nauki, pracy czy wydarzeń hybrydowych.
Raporty ClickMeeting
2020-12-21, 16:14
Edukacja zdalna w 2020 roku wzrosła o 586 proc.. Najnowsze dane Clickmeeting
Nauka w szkołach i na uczelniach znów przez pandemię koronawirusa, prowadzona jest zdalnie. Między innymi dlatego w tym trudnym czasie platformy do wideokonferencji i webinarów odnotowują duży wzrost popularności. W przypadku polskiego narzędzia ClickMeeting, jeśli chodzi o liczbę spotkań edukacyjnych, osiągnął on poziom 345 proc. w porównaniu do 2019 roku i 586 proc. w porównaniu do 2018 roku. Z najnowszych danych firmy można też wywnioskować, jak wyglądają typowe zajęcia w szkole, na uczelni, czy też kursie online.
Nauka zdalna
2020-11-24, 16:26
86 proc.ankietowanych chce regulacji prawnej dla pracy zdalnej, a już 64 proc. oczekuje od pracodawcy dofinansowania do sprzętu
Przed pandemią ponad połowa ankietowanych przez ClickMeeting, polską platformę do webinarów, wcale nie pracowała zdalnie, natomiast 30 proc. robiło to częściowo. Natomiast w czasie kwarantanny społecznej, aż 88 proc. osób zaczęło pracować poza biurem. Obecnie 48 proc. osób deklaruje pracę z domu w pełnym, a 21 proc. w częściowym wymiarze czasu. Dodatkowo ankietowani twierdzą, że lubią wykonywać obowiązki z domu (74 proc.), a to rozwiązanie ma więcej zalet niż wad (53 proc.). W tych modelach pracy pomagają platformy do kolaboracji, webinarów i konferencji.
Praca zdalna
2020-09-16, 16:16
Branża, która wzrosła kilka razy w czasie pandemii. Raport na temat światowych trendów w webinarach.
Jak wynika z najnowszego raportu ClickMeeting świat webinarów dzieli się na ten sprzed i po pandemii. Tylko w marcu tego roku liczba wydarzeń organizowanych na badanej platformie wzrosła czterokrotnie w porównaniu do ubiegłego roku i wyniosła 300 tys. W gronie użytkowników 36% z nich wykorzystuje narzędzie do celów edukacyjnych, co widać też po głównie wykorzystywanych funkcjach.
Raporty ClickMeeting
2020-06-25, 16:21
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.