Jedyne polskie narzędzie po raz kolejny w zestawieniu najpopularniejszych komunikatorów Polaków
Jak wynika z badania Gemius/PBI, ClickMeeting polska platforma do organizacji spotkań online, po raz kolejny znalazł się w czołówce komunikatorów nad Wisłą. W ciągu jednego miesiąca czas spędzany na nim przez użytkowników wzrósł o 85,7 proc., z prawie 13 minut w sierpniu do niemal 24 minut we wrześniu tego roku. Z przedstawionych danych wynika również, że liczba realnych użytkowników zwiększyła się o ponad 40 proc., osiągając 850 tys., co przełożyło się na 2,86 proc. zasięgu. W ubiegłym roku ponad połowa spotkań online na rodzimym narzędziu dotyczyła szkoleń, konsultingu, marketingu i sprzedaży.
2023-12-20, 11:20

Wideokonferencje coraz popularniejsze

ClickMeeting, narzędzie do spotkań, szkoleń oraz webinarów online odnotował duży wzrost czasu spędzonego przez każdego użytkownika na platformie. Wyniósł on 85,7 proc. W sierpniu bieżącego roku średnia sesja trwała 12 minut i 50 sekund, natomiast we wrześniu 23 minut i 50 sekund. Warto zauważyć, że w badaniu Gemius/PBI, polska platforma znalazła się również w gronie liderów pod względem procentowego wzrostu liczby osób korzystających z danego komunikatora. Spotkania oraz szkolenia online cieszą się obecnie renomą, co przekłada się na wzrost liczby realnych użytkowników ClickMeeting o 245 tys. z 605 tys. w sierpniu do 850 tys. we wrześniu (więcej o 40,6 proc.). Z danych wynika, również, że w ostatnim z wymienionych miesięcy platforma posiadała 2,86 proc. zasięgu.

Polska platforma w 2022 odnotowała kolejne rekordy

W ubiegłym roku wideokonferencje cieszyły się równie wielką popularnością. Użytkownicy ClickMeeting spędzili łącznie na wydarzeniach online 1 086 426 dni. W trakcie jednego ze spotkań padł również rekord dotyczący przychodu z jednego wydarzenia online, który wynosił 95 tys. złotych. Rok temu spotkania online dotyczyły takich kategorii jak: szkolenia i consulting (31 proc. wydarzeń organizowanych na platformie), marketing i sprzedaż (24 proc.), spotkania biznesowe (16 proc.), edukacja (12 proc.), medycyna (12 proc.). Pozostałe 5 proc. wydarzeń zostało zakwalifikowanych do grupy - inne.

-Platformy oraz komunikatory dają nam dzisiaj szeroki zakres możliwości: od rozrywki aż po nowoczesne formy spotkań online. Dlatego cieszą tak wielką popularnością i coraz częściej definiują to, w jaki społeczeństwo porozumiewa się, pracuje, spędza czas wolny, czy zdobywa nowe umiejętności. Narzędzia do komunikacji online wpływają obecnie przede wszystkim na edukację oraz rozwój kompetencji, co jest szczególnie ważne w erze dynamicznych zmian i postępującej digitalizacji. Wyniki badania Gemius/PBI potwierdzają, że ClickMeeting skutecznie odpowiada na rosnące potrzeby użytkowników. Jako platforma staramy się oferować im nowoczesne rozwiązania zapewniające komunikację online w ramach spotkań, jak i organizację interaktywnych lekcji, szkoleń oraz webinarów w Polsce, jak i na całym świecie - komentuje Dominika Paciorkowska Dyrektor Zarządzająca i Członek Zarządu ClickMeeting.

 

ClickMeeting to polska firma, która powstała w 2011 roku i udostępnia aplikację na całym świecie w 8 wersjach językowych. Jej misją jest wsparcie komunikacji i nauki niezależnie od tego, w jakim miejscu na świecie ktoś się znajduje. Platforma do webinarów, czyli rodzaju seminarium prowadzonego za pośrednictwem internetu, działa w przeglądarce internetowej. Nie trzeba mieć specjalistycznej wiedzy technicznej lub instalować czegoś na swoim urządzeniu, by w łatwy sposób cieszyć się z funkcjonalności narzędzia. 

 

Akademia Clickmeeting: https://knowledge.clickmeeting.com/pl/manual/

Grupa Akademii Clickmeeting na Facebooku: https://www.facebook.com/groups/533178777342385/ 

www.clickmeeting.pl

https://www.facebook.com/clickmeeting/?ref=br_rs

https://www.linkedin.com/company/clickmeeting/

https://www.youtube.com/user/ClickMeetingvideo/videos   

 

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.