Prawie 3 mln zł zarobili twórcy płatnych webinarów w tym roku. Nowe dane ClickMeeting
Najbardziej dochodowy polski webinar w tym roku dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Ogromną popularnością nad Wisłą cieszą się tego typu wydarzenia dotyczące zagadnień z branży medycznej, psychologii, coachingu oraz edukacji. W sumie od stycznia do sierpnia 2024 r. za pośrednictwem ClickMeeting zorganizowano blisko 800 płatnych wydarzeń, które zarobiły łącznie 2,7 mln zł. Dodatkowo na świecie coraz większą popularnością cieszy się model zarabiania na wydarzeniach online za pośrednictwem dobrowolnych wpłat od uczestników, chcących okazać twórcy swoje uznanie. Polski ClickMeeting, jako pierwsza platforma webinarowa, wprowadza taką funkcję, obok dostępnych dotychczas opcji płatnych biletowanych wydarzeń online takich jak webinary, konferencje, kursy i szkolenia czy korepetycje.
2024-10-02, 10:52

ClickMeeting, lider polskiego rynku narzędzi do webinarów, spotkań online oraz wsparcia pracy zdalnej i hybrydowej, jako pierwsza tego typu platforma wprowadził możliwość przesyłania przez uczestników i słuchaczy dobrowolnych wpłat, tzw. donejtów

Model zarabiania opierający się na dobrowolnych wpłatach cieszy się na świecie coraz większą popularnością. Nie jest to tradycyjna sprzedaż – odbiorcy wspierają twórcę dobrowolnymi opłatami, doceniając w ten sposób wiedzę oraz informacje, które od niego otrzymują – mówi Tomasz Bołcun, Brand Manager ClickMeeting. – Tzw. donejty dobrze sprawdzą się w przypadku osób, które chcą zarabiać na swoich wydarzeniach online, ale nie są jeszcze pewne, czy potencjalni uczestnicy zechcą wykupić bilet na cały webinar, a także wśród tych, którzy prowadzą bezpłatne wydarzenia online i chcieliby uczynić je dodatkowym źródłem dochodu.

Dzięki wprowadzeniu tej funkcji ClickMeeting stał się kompleksową platformą webinarową na rynku dla osób zainteresowanych zarabianiem na webinarach. Zapewnia m.in. szybkie i bezpieczne płatności w różnych walutach, oraz integrację z programami do wystawiania faktur, a także wiele funkcji pozwalających tworzyć  promocje na bilety, kody rabatowe, czy dedykowane pule tańszych biletów takie jak early birds

Ponad 83 tys. zł zarobił najbardziej dochodowy polski webinar w tym roku

Tylko od stycznia do sierpnia 2024 r. za pośrednictwem ClickMeeting w Polsce zorganizowano 797 płatnych wydarzeń, na które bilety o łącznej wartości 2,7 mln zł kupiło ponad 24,5 tys. osób. Jeden webinar zarobił więc średnio 3,3 tys. zł. Największym zainteresowaniem niezmiennie cieszą się webinary i spotkania z branży medycznej. 

W omawianym okresie najbardziej dochodowym wydarzeniem online była konferencja poświęcona tematyce ratownictwa medycznego, na którą sprzedano bilety o łącznej wartości 83,3 tys. zł. Drugie w kolejności było wydarzenie szkoleniowe dla nauczycieli (73,5 tys. zł), a trzecie – szkolenie z zakresu anestezjologii (65,5 tys. zł). Z kolei z największym zainteresowaniem odbiorców spotkał się webinar poświęcony kulturze pisania maili, na który sprzedano 1008 biletów

Sądząc po liczbie organizowanych webinarów, sporą popularnością wśród Polaków, oprócz tematów medycznych, cieszą się spotkania poświęcone psychologii i wszelkiego rodzaju coachingowi, poradom dotyczącym nauki szkolnej i radzeniu sobie z problemami z wymową. Przedział cen biletów jest bardzo duży – od zaledwie 1 zł do nawet 999 zł

KONTAKT / AUTOR
Anna Czajka-Kalinowska
ZAŁĄCZNIKI
fot_freepik.jpg
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.