Połowa twórców online na świecie ma problemy z monetyzowaniem działalności. ClickMeeting prezentuje e-booka z poradami ekspertów, jak zarabiać w Internecie w 2026 r.
Już ponad połowa polskich twórców internetowych zarabia na swojej działalności w sieci, a niemal ⅓ planuje w 2026 r. zwiększyć swoje przychody. Na świecie działa już ponad 300 milionów twórców online, z czego aż połowa przyznaje, że monetyzowanie swoich działań to dla nich wyzwanie. ClickMeeting przygotował e-booka, w którym 22 ekspertów i liderów opinii z różnych dziedzin dzieli się swoimi prognozami i radami na temat skutecznego budowania marki w 2026 r.
2025-11-04, 12:45

Na świecie działa już ponad 300 milionów twórców internetowych, w tym 50 milionów niezależnych ekspertów i influencerów, którzy zarabiają na własnych webinarach, kursach, vlogach i innych produktach cyfrowych. Jednocześnie aż połowa przyznaje, że monetyzowanie swojej działalności jest dla nich wyzwaniem. 

Wśród polskich twórców online już 55 proc. zarabia na swojej działalności w sieci, a jednym z głównych źródeł ich dochodów jest sprzedaż kursów, szkoleń i konsultacji (38 proc.). Połowa badanych uznaje zarobki za najważniejsze kryterium oceny efektywności swoich działań online, a blisko 30 proc. jako główny cel na 2026 rok wskazuje zwiększenie przychodów. 

Ekspercka wiedza i sprawdzone porady ekspertów 

Co jednak zrobić, by w ogóle zacząć zarabiać na swojej działalności w Internecie, na jakie działania postawić i na co zwrócić szczególną uwagę? ClickMeeting, lider polskiego rynku narzędzi do webinarów oraz szkoleń online, przygotował e-booka „Jak zarabiać online w 2026 roku”, w którym 22 ekspertów i liderów opinii na podstawie własnych doświadczeń dzieli się poradami na temat tego, jak skutecznie zacząć monetyzować swoją działalność w sieci, na co zwrócić szczególną uwagę, a czego unikać.  

Poprosiliśmy doświadczonych freelancerów i przedsiębiorców, by podzielili się swoimi sprawdzonymi metodami na zarabianie online i opowiedzieli nie tylko o swoich sukcesach, ale również o tym, co w ich początkach poszło nie do końca tak, jak planowali – mówi Martyna Grzegorczyk, Marketing Manager ClickMeeting. – Najlepiej sprzedaje się oczywiście ekspercka wiedza, a żeby skutecznie działać w tym zakresie, trzeba mieć dobry pomysł i sprawdzone narzędzia – i to właśnie o nich przeczytacie w naszym e-booku. To prawdziwa kopalnia praktycznych wskazówek.

KONTAKT / AUTOR
Anna Czajka-Kalinowska
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.